مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع) برپایی ایستگاه‌های نقاشی غدیر ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد بازگشت زائران بدحال از عربستان با اولین پرواز‌ها (یکم تیر ۱۴۰۳) چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) بررسی شبهات مرتبط با «غدیر» | تلاش شکست خورده برای تحریف تاریخ میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی
سرخط خبرها

تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد

  • کد خبر: ۲۳۰۸۷۸
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هیئت‌های بلندمرتبه بیش از ۶۰ کشور جهان در مراسم یادبود شهدای دولت حضور یافتند که نشان‌دهنده قدرت، اقتدار و جایگاه رفیع جمهوری اسلامی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌‌الاسلام‌ احمد مروی روز سه‌شنبه در جلسه درس خارج فقه خود بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همچنان که در دوران حیات خود با تمام وجود در خدمت انقلاب و اتحاد ملت بود، پس از شهادت نیز در تحکیم انقلاب و ایجاد همدلی در میان مردم نقش ایفا کرد.

وی ادامه داد: مردم در تشییع شهدای خدمت به بهترین شکل قدرشناسی خود را نشان دادند و اکنون نوبت مسئولان است که قدرشناسی مردم را پاس بدارند و پاسداشت آن با کار خالصانه و جهادی برای خدمت به مردم میسر می‌شود.

تولیت آستان قدس در تحلیل حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت، عنوان کرد: آنچه در تشییع و بدرقه تاریخی رئیس‌جمهور شهید مشاهده شد، حضور ملت به معنای حقیقی کلمه بود.

وی ادامه داد: این حضور به هیچ جریان و جناح خاصی منحصر نمی‌‏شود و اقشار مختلف ملت با سلایق، ظواهر و گرایش‌های متفاوت در این تشییع حضور پیدا کردند، لذا هیچ جریانی حق ندارد این حضور را مصادره و سرقت کند.

حجت‌الاسلام‌ مروی بیان کرد: این تشییع باشکوه در شرایطی رقم خورد که دشمنان سال هاست جامعه را در معرض شدیدترین هجمه‌های تبلیغاتی علیه نظام مقدس اسلامی قرار داده‌اند و با انواع تحریم‌ها، کارشکنی‌ها و توطئه‌ها از هیچ اقدامی برای ضربه به انقلاب و ایجاد یأس در مردم کوتاهی نکرده‌اند.

وی تشییع باعظمت شهدای خدمت را نشان‌دهنده اعتقاد و علاقه مردم به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید به دادن شعارهای انقلابی، تعهد به ارزش‌های انقلابی و اعتقاد راسخ به ولی فقیه شهرت داشت و در ابراز آن‌ها نیز هیچ ملاحظه‌ای نمی‎‌کرد؛ بنابراین کسی در شخصیت انقلابی و مواضع ایشان تردید و شبهه ندارد.

حجت‌الاسلام مروی اضافه کرد: تشییع باشکوه رئیس‌جمهور علاقه‏‌مند و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب، نشان داد که مردم اگرچه گلایه‌های بعضا به حقی دارند اما وقتی پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب، نظام و رهبری در میان باشد، با همه سلایق پای کار هستند و به اصل انقلاب و ولی فقیه علاقه دارند.

تولیت آستان قدس با بیان اینکه پیام‌ها و سخنرانی‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره تسکین‌بخش و آگاهی‌بخش و موجب سامان یافتن امور و یأس دشمنان بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب عصر روز حادثه بالگرد رئیس‌جمهور به ملت اطمینان دادند که کشور راه خود را ادامه خواهد داد و هیچ اختلالی ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: هرکدام از حوادث تاریخ انقلاب اسلامی برای از پای درآوردن هر نظام و کشوری کافی بود، اما ایمان الهی، صلابت و تصمیم‌های قاطع و صحیح امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت متدین ایران، باعث عبور سلامت کشور از همه این بحران‎‌ها شد؛ به‌‎طوریکه امروز نهال انقلاب به درختی مقاوم، بارور و تنومند تبدیل شده است و تمام این حوادث نشان می‌دهد که خداوند به این انقلاب و ملت نظر دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->